Euphoria, take my hand.



Med bara tre lektioner under hela veckan har det funnits en hel massa tid till annat (dock inte till bloggen hehe) och jag har då inte slösat bort en sekund! Det är svårt att sammanfatta en hel vecka i ett enda blogginlägg, men jag ska försöka:



Tisdag och onsdagskvällen spenderades med fina Johanna på bryggor, balkonger och i en och annan lekpark.



Torsdagen levererade med tältpimp med peace-brudarna!


Fredagen och lördagen har jag inga bilder från men om vi säger såhär: extremt röda ben, kvällsdopp på nydala, en jäkla massa mygg, nya och gamla ansikten, grillning, 5ive, massa dans och svettiga människor.


Sammanfattningsvis: BRA VECKA. Cykeln har varit min trogna följeslagare  och jag har knappt varit hemma någonting förutom när jag har sovit. Satsar på en lugn dag idag. Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0