11. Mina syskon+ 14. min familj


Jag kombinerar båda dom punkterna om det är okej ^^ Vi är ju bara tre personer i våran familj så det räcker nog med bara ett inlägg.



David och Sven Olof heter dessa underliga varelser, aka broder och fader. Vet inte riktigt vad jag ska berätta om dom om jag ska vara helt ärlig, men att bo med två pojkar kan vara påfrestande ibland x) (och ja, jag räknar min pappa som en pojke för att han är så sjukt barnslig. no offence pappa, men asså..det är sant.)

Men bortser man från allt knas så är dom nog rätt så bra ändå. Liksom, vem skulle döda getingar som flugit in i mitt rum om inte David? 

Sist men inte minst (Fast jo, hon är ju faktiskt rätt mycket mindre än resten av oss), Tussan!



Tussan är ungefär 4 år gammal och hon gillar att ligga på, eller allra helst inuti påsar och väskor. Hon hårar extremt mycket och är världens mest sociala katt för det mesta. Och söt är hon också. Man får typ hål i tänderna bara man tittar på henne..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0