10 - Vad jag har på mig.

And so the lista continues...

(Jag vet, jag hoppade över nummer nio på listan men alltså, Min tro. Skulle bli ett alldeles för tråkigt inlägg, av den enkla anledningen att jag inte är så överdrivet religiös av mig, tyvärr.)

Hursomhelst. Moving on! Det här har jag på mig idag:



Gammal bild men det är precis det här jag har på mig idag så det får duga! Skjorta från JC, linne från gina och strumpbyxor från indiska. (hehe var ju faktiskt lite roligt att modeblogga ändå!)

Spenderade för övrigt tvåtusenelvas första dag med att dra till fjälls över dan. Bra start på året ändå, glida nerför backar och känna sig cool. 


Kommentarer
Postat av: ellen

nice outfit :)

2011-01-03 @ 02:14:43
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: Maja

Snygg du är!!!!

Längtar tills du är hemma igen :)

2011-01-03 @ 18:42:23
URL: http://finamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0