Dude, stop. You're justifying the stereotype.





Bilder från helgen. Bräntiskväll med AR2A (bilder från Hanna och Ida) blandat med lite cupcakebakning med Johanna, Maja och Fia (Bilder från Maja). Sjukt vilken bra helg jag hade! Det behövde jag verkligen efter mitt totala fail på matteprovet i fredags.. Heh.


Idag har jag bland annat:

- Fått en tvååring att förstå att rosa trolldeg är blä.
- Läst Sanders Sandaler och Rasmus och hans vänner på repeat för ett antal nyfikna krabater.
- Blivit kallad fröken. Helt klart en ny upplevelse.
- Gått mot strömmen i personalrummet och INTE tagit kaffe. Det om något borde ju ge mig några extra vuxenpoäng! 



Och nej, jag tänker inte ens gå in på att det är alla hjärtans dag och att ensamheten är aningens mer påtaglig just idag... Kan man inte bara bojkotta hela jäkla dan?


Kommentarer
Postat av: Julia

fy det gjorde jag och rasmus i alla fall, hatar alla hjärtans dag. töntigt är vad det är.



2011-02-17 @ 22:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0