18 - Min favoritfödelsedag

Svårt. Jag har haft många väldigt fina födelsedagar. Kommer i alla fall inte ihåg någon som var dålig och det är jag väldigt tacksam för! Här kommer två favoriter:




Jag fyllde åtta och fick min allra första CD-spelare, en westlife-skiva och en jättecool häxdräkt. På den födelsedagsfesten var det pyjamasparty som gällde och vi hittade på egna danser till markoolio-låtar. Det var en grymt bra fest nu när jag tänker efter. Det här är nog den första födelsedagen som jag minns alldeles tydligt förresten.


Eller så var det min 12-årsdag då jag fick världens lyxigaste frukost ever och min allra första mobil. Med en liten antenn och allt. Lyckan var total. Det var det året som jag och Agnes hade
kalas tillsammans i min kvarterslokal har jag för mig. Också en jäkligt rolig fest, med övernattning och allt!!


Nu ska jag dedikera resten av dagen åt matteboken. Ickelinjära funktioner!!! <3


Kommentarer
Postat av: Ronja

sv: HAHAHA ja, var ju tvungen att kolla

2011-03-01 @ 18:09:32
URL: http://ronjaengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0