13 - Min vecka...



....Började rätt kasst med förkylning, värsta nackspärren någonsin och en oinlämnad skoluppgift, men blev genast bättre under torsdagen med extremt trevlig personal inne på pressbyrån, fika med AR2A, inget torsdagsblock, fika med Alexandra och on top of allt detta så träffade jag Ellen på stan. Väldigt trevligt. Den kvällen valde jag även kurser till nästa läsår. Förstavalen blev teater som paket och Engelska C som individuella. Hoppas på det bästa!
Fredagen förde med sig en liten VK-intervju som blev lördagens morgon-snackis hemma hos mig. Blev mer förkyld under lördagen och nu sitter jag här med näsdukar upp till armbågarna ungefär. Halstabletterna är sedan länge slut, fortfarande ingen praktikplats och jäkla samhällsuppgiften är fortfarande inte inlämnad. Allt som allt en rätt blandad vecka.
Hur har eran vecka varit?

Kommentarer
Postat av: josefin

du glömde att våran svenskaredovisning inte är färdig heller, heheh eh eheh...

2011-02-06 @ 23:06:42
Postat av: agnes

torsdagens bussresa var legendarisk!

2011-02-07 @ 08:37:15
Postat av: ellen

det var kul att ses igen :D TAGGA HÅKAN

2011-02-07 @ 14:40:01
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0