Too young to be this old.



Under loppet av de senaste två dagarna har jag hunnit samla på mig en fet hög med vuxenpoäng för följande aktiviteter:

Rensat min garderob
Tagit tag i körkortsteorin for realz!!
införskaffat ett nytt bankkonto
Betalat min första mobilräkning (stort steg jag vet!)
Beställt e-faktura från telia
Skrivit under ytterst viktiga dokument
Postat ytterst viktiga dokument


Och vart vill jag då komma med detta måntro? Jo, att tiden går så himla fort. Det kanske är världens mest utslitna klyscha men det ligger mycket i det. Jag menar, sedan när började jag fundera på saker som långtidssparande, räntor och fonder? Helt plötsligt inser jag hur skrämmande nära framtiden har smugit sig. Den där framtiden som var ljusår bort för bara några år sen. Snart är jag intrasslad mitt i den.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad är ytterst viktiga dokument för nått? ^^

2011-08-25 @ 10:19:11
URL: http://kultparestaurangen.blogg.se/
Postat av: Lizette - FOTO

Gillar bilden ^^

2011-12-16 @ 02:45:12
URL: http://lizettesfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0