Jag ser dom klättra i träden för att se mer av världen.



Det är höst nu. På riktigt. Men inte deppar jag för det inte! Har alldeles för mycket att se fram emot i höst. Typ lite sånthär: 

- Om ca 2 veckor kommer det att dimpa ner ett paket hos mej med en skiva och en bok, båda med namnet Håkan Hellström på framsidan. 

- Höstens konserter! Moto boy i november och johnossi i december :D

- Kommer tydligen ha praktik vecka 48, se där!

- Förhoppningsvis en massamassa cafékvällar med mina favoritflickor!

- Mina nyinköpta teer som jag kan konsumera med gott samvete i takt med att träden blir kalare och gräset frostigare.


Ni ser. Hösten är inte helt fel när det väl kommer till kritan!


Kommentarer
Postat av: johanna

det blir ju bääst!

2010-09-29 @ 19:44:09
URL: http://vitarosetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0