100 songs to save your life.


Här kommer den troligtvis bästa spotifylistan jag någonsin gjort, så pay attention!
100 songs to save your life, heter den och är kort och gott det bästa av det bästa.

Den innehåller de där låtarna som förändrat mig. Som fått mig att skratta, gråta, dansa av lycka eller se världen ur ett helt nytt perspektiv. Låtar som gjort riktigt dåliga dagar till bra dagar och låtar som får hjärtat att slå lite snabbare. Låtar man har fina minnen till. Låtar man har dåliga minnen till men som var precis vad man behövde för att ta sig igenom dagen. Låtar som jag stått i kö i timmar, eller stått ute i spöregn bara för att få höra. Eller låtar som bara är sjukt bra helt enkelt!

Klicka på den här avslutande meningen för att del av den.




Kommentarer
Postat av: Hanna

alltså typ alla dom här låtarna har jag någon gång i mitt liv haft på någon spelningslista. det var läskigt så mycket den påminde om förr. men fint!

2010-10-11 @ 23:46:51
URL: http://midnattsgatan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0