But not 'cause we want eternal sleep.



Denna helg har varit ungefär lika awesome som den här pannkakan ovanför=väldigt awsome.
  • Vi var lediga i fredags!! jag hjärta utvecklingssamtalsdagar!
  • Fick tydligen godkänt på matteprovet :D
  • var ensam hemma halva fredan. Det var najsss.
  • Drog ner till station med Johanna, Fia och Maja :D Trevligare sällskap får man leta efter!
  • Fick reda på att en utav mina bilder är finalist i en rätt så jättestor fototävling!!  Top 34 av massa tusen är inte dåligt!
  • Vi hade tårta hemma <3<3<3 Och kladdkaka för den delen, men den är nog borta nu...
  • Reggaebusschauffören säger jag bara!
  • Jag och min gode vän såg på Håkan Hellström-dvd:n troligtvis samtidigt som han spelade i sthlm. Kanske inte så grejt trots allt eftersom vi inte var där..
  • Har bytt till duntäcke! himmelskt.
  • Fick ett väldigt intressant/roligt/knasigt telefonsamtal igårkväll/natt ^^ haha!


Har ni haft en lika awesome helg, så säg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gött att va ledig ! Vart ledig mån tis :d

Fin blogg!

2010-11-17 @ 22:36:53
URL: http://somethiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0