Vi ska gå ut i gatljuset.

Tänkte blogga igår, men jag råkade fastna framför the sims 3 ;) lätt hänt!
Hur som haver så är jag nu 17 år, och 1 dag. Det är alltså 364 dagar till vuxenlivet.  Har väldigt svårt att tänka mig själv som en vuxen människa. Jag som är så barnslig... ^^
.
Nu är skolan igång igen i alla fall  och morgontröttheten känns inte okej. Ni vet, den där stunden då man måste intala sig själv att tvinga sig upp ur sängen. Den stunden hatar jag...

Tack för alla kramar och alla grattis förresten!!  :D (Och tack för att ni inte sjöng för mig i matsalen AR1A... ^^)

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Ronja

sv: tack sofiiiie :D

2010-01-14 @ 08:59:51
URL: http://therooftop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0