Allt det där.

Storm. snö som piskar en i ansiktet. Det är såna här dagar man bara önskar att man vore någon annan stans. Längtar till solen. (varför känns det som att jag nämner det i varje inlägg?!)
Förlåt för dålig uppdatering förresten. Skolarbete ni vet... Sen ska vi ju välja kurser till nästa termin också. Kan verkligen inte bestämma mig! Varför måste det vara så himla svårt?
.
Nä, asså jag borde verkligen sluta klaga på allt och göra något vettigt istället!
.
just det! litet tips:
Följ min blogg med bloglovin! :)

Kommentarer
Postat av: Ronja

sv: men jaaa, tänk vad man inte vet om sina klasskompisar :O

2010-01-27 @ 16:45:02
URL: http://ronjaengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0