08 – Åtta saker om mig själv



Varför känns det som att jag har gjort detta förut? ...Hursomhaver.

1. Jag är oftast extremt punktlig. Är lite av en "hellre en timma för tidigt än 10 minuter för sent" person. Kanske någon slags motreaktion till min pappa som är tidsoptimist och alltid kommer försent...

2. När jag äter muffins eller nåt annat som är i en bullform så måste jag alltid knapra upp det som fastnat på papperet. Annars går man ju miste om typ halva bullen! 

3. Jag är lat. För det mesta.

4. Lakrits är inte min grej. Så nu vet ni det om ni någon gång skulle få för er att bjuda mig på lakrits.

5. Att ta på sig nytvättade kläder är något utav det bästa. Och att sova i en nybäddad säng är också en grym känsla.

6. Har något slags tv serie-beroende. Måste alltid ha någon serie som jag följer. 

7. Går igenom en klännigsperiod. Har verkligen klännings cravings just nu, och eftersom jag äger typ max 3 klänningar så är det lite av ett problem... 

8. Köpte min Umeå Open biljett idag! :D:D:D Kanske inte hör till listan men jag var ju tvungen att berätta det i alla fall!



Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh vad fin du är Sofie!!

2010-12-14 @ 21:08:39
Postat av: ida

jättefiiin biiild!!!!!

2010-12-15 @ 08:43:56
URL: http://iidasanden.blogg.se/
Postat av: Maja

åhh!! du är verkligen snygg i klänning! även om jag inte har sett många på dig =P men du är alltid snygg i vad du än har på dig!! ;) <3

2010-12-15 @ 19:59:29
URL: http://finamaja.blogg.se/
Postat av: kristina

jättejättefin bild på dig!!

2010-12-16 @ 15:35:16
URL: http://melodyofyou.blogg.se/
Postat av: emelie

sjuuukt snygg bild n3ighb0ur!!!

2010-12-16 @ 20:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0