01- Presentation av mig.




Första punkten på listan! Borde vara en utav de lättare att svara på men av någon underlig anledning så är det rätt svårt att berätta om sig själv. Ärligt talat så finns det väl inte så mycket att säga. Typ att jag är en hopplös drömmare eller en förvirrad tonåring för det mesta. Att jag gillar foto, musik, doftljus, tv-serier,  te, i princip allt som har med Harry potter att göra, godis och romantiska filmer. Fast allt det där vet ni nog redan!
Eller så kan jag skriva något väldigt basic som att jag är 17 år, bor i Umeå och annat sånt som inte spelar någon roll egentligen.

Jag är jag, vem det nu än är. Det får duga som svar!

Stay tuned för resten av listan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0