How soon is now?



Längtar tillbaka till ryssvärmen, det var fina tider det. Annat är det nu. Lite ångest över att det bara är sisådär två veckor kvar och att jag inte har gjort något vettigt alls på hela sommaren. Ni vet hur det är. Man säger att man ska hitta på så himla mycket och att man ska göra det där som man aldrig har tid för annars. Jag tänkte till exempel bättra på mina gitarrskills, fota tills fingrarna föll av och sola till mig en vettig bränna för en gångs skull. Men här sitter jag ändå, lika blek som i februari med nada gitarrskills och ursäktar min fototorka på dåligt väder. 

Är ni som jag eller lyckas ni faktiskt ta vara på sommaren??


Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag har faktiskt lyckats det här året, men nu var det ju bara att fixa körkortet också så har jag varit otroligt duktig.. haha. Eftersom allt gått så bra hittills, borde väl just det där med körkortet skita sig ;)

2010-08-09 @ 21:15:39
URL: http://emjc.blogg.se/
Postat av: Minna

Fototorka eller ej så är alla bilder du her upp här jävulskt snygga i alla fall! :)

Du är inte ensam om att vara blek heller, jag har solat hur mycket som helst men är ändå lika blek som om det vore mitt i vintern.. Är väl bara att acceptera sin naturliga skandinaviskt bleka hud..?? Eller nåt sånt positivt shit :S

2010-08-10 @ 01:38:01
URL: http://ourseriouslyprettyblog.blogspot.com
Postat av: Maja

vad fin du är!! :D

jag tycker att jag har lyckats med min sommar, men såklart så hade det varit roligare om jag hade träffat dig mer ;) för vi har mkt att prata om ^^

2010-08-10 @ 18:18:39
Postat av: Linnea

Håller med dig! Känns som man bara slösar bort dagarna ibland, men det kanske hör till sommaren det också? Nog för att det är roligare när saker händer :) vi kanske kan hitta på något kul nån dag nu de sista veckorna?

2010-08-11 @ 23:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0