Just the same.

Idag blir det 6 långa timmar i bil till ett ställe jag nog tyvär helst skulle slippa om jag fick välja. Östersund, here I come..
Men grejen är att det nog skulle ha varit ganska okej, om vi bara hade haft internet...! Men nu har vi ju inte det så... Mig kommer ni inte se här på ett tag :( Jag vet. Ni kommer sakna mig.
Förlåt om jag är en liten grinch nu, men just nu är jag inte så taggad bara. Dessutom tror jag att jag håller på att bli förkyld..

Åh, varför måste det vara så här varje år?




Nä, nu ska jag lyssna på lite julmusik och fortsätta packa!
Förresten! jag har gratis sms så ni får gärna skicka ett litet sms om ni vill ^^

GOD JUL! :D


Kommentarer
Postat av: ellen

GOD JUL!

2009-12-23 @ 14:17:58
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0