Never ending games.

Spotifylistor åt folket!! Eller ja.. det är bara en men ni hajar. Bara lite låtar som jag snart spelat sönder under hösten ^^ lite favoriter sisådär!

Förresten hade jag besöksrekord igår :) 35 besökare tror jag det var! Kanske inte låter så mycket egentligen, men det är ganska coolt att 35 personer var inne och läste min lilla blogg. Häftigt ändå! Trodde inte att någon skulle palla läsa över huvudtaget ^^

För övrigt så sitter jag på golvet och smådeppar för att jag snart måste städa mitt lilla klädberg till rum. Lika bra att få det gjort antar jag... Fast det kommer nog sluta med att jag sitter klistrad framför datan hur jag än gör. Jag är alldeles för förutsägbar.

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0