While your head is clear.



Den här veckan har varit så himla, himla bra på så många olika sätt att jag inte riktigt vet var jag ska börja, men vi tar det mest awesoma först osv.

- Fick godkänt på nationella i matte och därmed godkänt i hela kursen!!! Var nästan värt att stanna på skolan en timme extra för att få se en liten bokstav på ett papper. Den finaste bokstaven i hela alfabetet. G.

- Hade torsdagsdejt med Maja i vanlig ordning men vi slog på stort den här gågnen och köpte en tårta. En hel tårta (som vi nääästan orkade äta upp)! Det var grymt gott <3

- Hade min kanske sista konsert någonsin med fina kören i onsdags. Sentimentalt, men roligt var det. Hoppashoppas på en till termin!!

- Sovmorgon hela veckan! Inte en enda tidig morgon med andra ord, och ni som känner mig vet att sådant gör min dag.

- Regn. Tycker att alla kan sluta hata regnet bara för att det råkar vara lite opraktiskt. Regn är bland det mysigaste ever så jag har två ord till alla regnhatare där ute: STÖVLAR och PARAPLY. Löser allt.

- Kulturnatta var ju tekniskt sett förra veckan men det var väldigt roligt, så nu vet ni det!

- Jag har godis. (vet inte riktigt vad den här punkten gör sist. Den förtjänar en högre placering på egentligen.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0