Up in my lonely room, When i'm dreaming of you.

WOHO hemma once again! Obeskrivligt skönt med civilisation kan jag lova.
Dagen till ära så har jag en guidad tur genom mitt rum att bjussa på. Det var någon som undrade för längesedan och vad gör man inte för fansen liksom. (OBS! varning för kvällsflumm.)

(Ha gärna i bakhuvudet att jag har WAY TO MUCH prylar i mitt rum=kaos för det mesta, och att vi renoverade mitt rum när jag var ungefär 13-14 och vi kan väl säga att jag nog inte riktigt skulle ha valt en turkos fondtapet nu. Men what to do.)




This is where the magic happens! ...eeh eller inte.. Sovhörnan som sagt <3 dom absoluta favoritkvadratmetrarna i mitt rum utan tvekan. Även där jag befinner mig just i detta ögonblick! Älskade säng.



Nedanför sängen ser det ut såhär. Brukar vara sladdkaos där mest hela tiden. (ovanligt lite kaos på denna bild alltså.)



Hörn nr. 2. Skrivbord med alldeles för mycket prylar på (och en stol som man oftast inte ser för att det hänger 5 ton kläder på) Passar på att skryta lite över min fina koffert/kista/låda (längst ner till vänster) som är jättegammal och jättefin. Hittade den på farmor och farfars vind. Riktigt bra fynd. 

För övrigt kan ni ju lägga märke till mängderna med biobiljetter på anslagstavlan. Inte okej.



Fin sak som jag tyvärr nästan aldrig använder. Mammas gamla om jag inte misstar mig, japp vi snackar 60-70 tal. HAHA lite för mycket antikrundan där kände jag...



Galet överfull garderob. No questions asked. Borde rensas...



...Och inuti garderobsdörren sitter ett jätttegammalt klistermärke. Umeå jazzfestival. Känns lite coolt att mitt rum har en historia. Att någon har lämnat kvar små spår. 



Och i mitt fönster står ett litet grekiskt hus och lyser om kvällarna. Köpt på kreta sommaren 1998. Åh fin resa.

Där har ni mitt rum! Rätt knasigt, väldigt överfullt, ostädat till tusen och lite småtöntigt, men säger väldigt mycket om mig ändå. 



Kommentarer
Postat av: eellen

MYSHÖRNAN <3

2011-03-10 @ 23:55:35
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: hanna

åh så mysigt rum!!:D



2011-03-11 @ 00:11:25
URL: http://hhannal.blogg.se/
Postat av: Gonzales

ÅÅÅH Du kom ihåg! (L) Vad mysigt det vaaaar

2011-03-11 @ 09:53:58
URL: http://lofg.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag vet vad du gömmer i din garderob ;)

2011-03-11 @ 15:14:00
URL: http://finamaja.blogg.se/
Postat av: Jenny

UNDERBAR SKATTKISTA! Jag har också en fast den är lite större och blå. Eller tekniskt sett är den en brudkista..

2011-03-13 @ 16:42:57
URL: http://jennygotheson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0