We were fated to pretend.




(Längtar tillbaka till sommaren. Den var fin.)

Den här veckan har börjat riktigt jäkla dåligt. Nackspärr+ huvudvärk+ dryg hosta+ samhällsuppgift som skulle varit inne igår+ inget sudiebidrag på kontot+ noll energi+ matteprov nästa vecka som jag måste plugga till+ hittar inte nån satans praktikplats= RÄTT TJURIG TJEJ.

Hoppas alla har haft en bättre början på veckan än mig i alla fall! (Och förlåt om jag drar ner er i skiten, var bara tvungen att få klaga litelite. Positivare inlägg framöver utlovas!)


Kommentarer
Postat av: Ronja

känner också att allt som kommer ur mig är negativitet, men det måste få vara okej det med. om det nu är så man känner.



och SOMMAREN KOMMER, sofie!!!! då jääävlar är det vårt sista sommarlov någonsin och det är festivaler och det är frihet och vi kommer leva så jävla mycket!!

2011-02-01 @ 20:26:01
URL: http://ronjaengberg.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag vill oxå ha sommar!!! <3



Det låter väldigt jobbigt :( Jag ska sy en hel jacka och en hel klänning på mindre än en vecka, lite stressad!



Jag tycker vi drömmer oss in i din värld ;) <3

2011-02-02 @ 08:45:47
URL: http://finamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0