15 - Mina drömmar

Förlåt för att jag är en så sjukt dålig bloggare just nu, men matteprov, praktikletande och italienare har tagit upp min tid i veckan! Här kommer iallafall nästa punkt på listan: 


Har sett fram emot den här punkten länge. Jag är ju drömmarnas drömmare (På gott och ont). Se detta inlägg som jag skrev för ett tag sen, det säger rätt mycket om mina knasiga drömmar och att jag ofta befinner mig i min egna lilla värld ^^

Så... eftersom Hogwartsdrömmen sket sig rätt rejält så  drömmer jag just nu istället om bland annat trädkojor i magiska skogar. Mest troligt min högsta dröm just nu! Tänk att bo bland trädtopparna i ett litet hus med små torn och spetsiga tak. Hur underbart liv vore väl inte det? Ni får gärna tycka att jag är konstig, det vet jag redan att jag är! Annars drömmer jag mycket om sommaren just nu och allt som hör den till. Festivalnätter, värme, segling och sådant bra. Sedan drömmer jag ju om kärlek och andra såna töntigheter också.

Avslutar med att säga som Håkan. "Försök hålla fast vid den där lilla drömmen, oavsett om den går att uppnå eller inte, det har ingenting med saken att göra, för det är den som liksom får en att hålla hakan lite högre i tillvaron, och orka med. Skiten."
Word Håkan. 


Dröm stort och lev väl!

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: jaaaa lett asso!

2011-02-13 @ 21:25:51
URL: http://iidasanden.blogg.se/
Postat av: Ronja

vi måste ur det där jävla nötskalet alltså, för det här går ju inte. deal?

2011-02-14 @ 19:05:45
URL: http://ronjaengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0