Men när du var med mig, musiken slutade aldrig.


(bild från rockfoto)

Efter många timmars sömn har jag nu börjat återhämta mig från gårdagens vätskebrist och har tagit en välbehövlig dusch. Sammanfattat var fredagskvällen en enda röra av grymt bra musik, uttorkning, välkända ansikten, kramar, svett, parfym, mosade tår, sinnessjuk trötthet och en massa glädje.

Säkert! var väldigt bra! Bättre än jag förväntade mig. Dansa fastän och vi kommer att dö samtidigt var riktigt bra live! Massa dans.

Håkans konsert var magisk på alla sätt och vis (speciellt när publiken brast ut i ja-må-han-leva) men jag blev litelite besviken på låtvalen. Han kunde ha spelat så mycket bättre låtar. Vad hände med aprilhimelen undrar jag?! Älskade dock att han spelade Du är snart där som sista låt. Så mäktigt och så fint. Ryser bara av tanken.


Nu ska jag ladda lite energi för dag 2! Kram.



Kommentarer
Postat av: missii

Jag var också där!! Han är bäst !

2011-04-05 @ 20:21:20
URL: http://missii.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0