You're silver lining the clouds.






Gillar våra fotolektioner starkt <3 Mer (seriösa) bilder från gårdagen kommer senare mest troligt framöver! 

Alltså äntligen. Äntligen kan jag slappna av! Hela den här veckan har varit kaos med massa stress inför nationella i svenska B. Men nu är det gjort och det känns så himla skönt att bara kunna släppa det nu. 


Onödig information: Har suttit och solat på altanen hela eftermiddagen med min fina vän, ipoden. Nu stundar kvällen och jag ska fira dagens prestation med kladdkaka och senaste Harry Potter filmen som jag köpte igår!!



Kommentarer
Postat av: hanna

så fina bildeeer :D

2011-04-15 @ 11:42:38
URL: http://hhannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0