Alla utom jag vet hur det skall gå.


(Rockfoto.nu står för bilden även idag)


Så var umeå Open slut för denna gång och herregud vilket avslut! Hade ungefär noll förväntningar på dag 2 men det fick jag äta upp minsann! 

Kvällen började med The magic numbers som följdes av Bob Hund som var helt otroligt bra! Och detta kommer från en som inte lyssnar på Bob Hund i vanliga fall, men jisses vilken stämning det var! (Fattar inte hur Josefin kunde SITTA under den spelningen...) Och sångaren är ju bara too cool for school om vi säger så! 

En rastlös timma senare stod Miss Li på scenen och hon var mycket bättre än förra gången jag såg henne så tummen upp för det! Och smart drag att spela Ba ba ba som sista låt. Dansade sönder det som var kvar av mina fötter och traskde mot bussen med ett leende på läpparna.


(Jag och Josefin hamnade på en vimmelbild!!! Kolla på den vackra bilden här.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0