Så uppsnärjd i det blå.

















Har jag nämnt att mina klasskompisar är världens sötaste och underbaraste? Det är dom iallafall och vi har haft en awesome dag idag! Kubb, maffialek, picknick och annat kul. precis det jag behövde efter gårdagens stora besvikelse.
Nu äre ju så att jag aldrig skriver om politik här på bloggen, men just idag krävs det ett undantag. Tänker inte gå in på detaljer men jag tror att ni har en rätt så bra aning om vad det rör sig om. Vad som får mig och de resterande 94 procenten av sveriges befolkning att rysa av obehag. Har aldrig någonsin skämts för att vara svensk, men nu verkar det som om jag får tänka om. Hur blev det såhär? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0