Cracks.



Kan inte påstå att det här har varit en särskilt awesome dag, men bättre ska den bli minsann! Middag med finaste kören vid fem. Det blir kinamat, och ni som känner mig vet att om det är något som får mig på bättre humör så är det just MAT :)

HAHA nu blev min dag just ännu lite bättre! Sitter just nu på Bibliotekscaféet och och dödar tid och in kommer ingen annan är CYKEL-INGMAR ;D För er som inte har haft nöjet att träffa honom så kan jag berätta att det är en otroligt charmig och social varelse från mina hemtrakter på Carlshöjd. Just nu minglar han omkring bland borden och skakar hand med alla förvånade och överrumplade gäster. Roligt.

Hejhej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0