Inspiration.

Här kommer några bra bloggtips som jag tänkt dela med mig av i evigheter nu, men bara glömt bort helt enkelt! Känner att jag gör lite smygreklam för de här bloggarna nu, men det förtjänar dom tycker jag! Kanske hittar ni nåt spännande i listan i alla fall!


SgtSalt - En utav mina favoritbloggar! (och jag vet att många håller med ^^) Otroligt fina bilder och vackra ord i en härlig röra :)

Jag fotar, alltså finns jag. - En väldigt inspirerande fotoblogg, med en massa vackra bilder!

olof grind + Thecompletetruth - En jättefin fotoblogg med en massa riktigt proffsiga bilder!

The hymn for the cigarettes - Himla fin och konstnärlig fotoblogg. Hon fotar dessutom mycket med sin polaroidkamera= fint :)

Funambula - En tjej i New York som lägger ut både sina egna och andras foton på sin blogg. Och grejen är att hon aldrig skriver någonting på bloggen. Bara en massa bilder!

I skuggan av ett världsarv - En lite rolig och väldigt annorlunda fotoblogg ;) Ni kommer förstå vad jag menar om ni klickar på länken!


(bild tagen från Audrey Hepburn complex)

Hoppas ni blir lika inspirerade som jag blir, och ha en bra söndagsväll nu!

Kommentarer
Postat av: Julia

Bra länktips, flera av dem är mina favoriter med :)

2010-03-01 @ 19:22:22
URL: http://jeldh.blogg.se/
Postat av: kristina

jag håller med julia ovanför! :D riktigt fina bloggar! :D och fin bild!

2010-03-05 @ 12:53:30
URL: http://melodyofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0