(den enda som sett dig riktigt falla som grus)



Ursäkta frånvaron men nu är jag back on track igen! Fick en väldigt trevlig julklapp av pappa, mobilt bredband! Så nu blir det lite fart här på bloggen minsann. Här i östersund är det svinkallt, allmänt dött och långtråkigt och jag har sett ut tre vännersäsonger på typ tre dagar, men jag köpte ett nytt linne idag och prispengarna har äntligen ramlat in på kontot så jag är glad i alla fall! 


GOD JUL I EFTERSKOTT förresten! Hoppas alla hade en råmysig jul :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig här hemma!! <3

2010-12-27 @ 12:56:09
Postat av: David

Svar: Då har du bra symaskinssmak! Och ja, Tigermilk är fantastisk.

2011-01-02 @ 02:06:02
URL: http://kaptenboelja.blogg.se/
Postat av: elin [foto & vardag]

gud vilken härlig blogg du har, fylld med fina bilder! hihi, jag älskar verkligen fotobloggar :) du kanske är intresserad av att följa varandra via bloglovin? :)

2011-03-01 @ 13:48:53
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0