2010. Sista inlägget.


Tänkte egentligen inte göra någon årsresumé men det blir en liten bildbomb i alla fall. 12 bilder från 12 månader:



Januari. Fyllde 17 och var allmänt less på vintern. 



Februari. Kommer ärligt talat inte ihåg något spännande som hände då. Mediefastan är i och för sig kanske värd att nämnas. 



Mars. Det var umeå open och jag träffade Salem Al Fakir! Såg även Alice in wonderland på bio. Första 3D filmen jag såg ^^



April. Köpte mina älskade blåa converse och taggade våren. 



Maj. For till Norrbotten, frös ihjäl på brännbollsyran och fick damp på att jag inte fick nåt sommarjobb. 



Juni. Ryssvärme, skolavslutning, ett dop och massa glada dagar. 



Juli. Fotade när Salem spelade på torget i umeå och några veckor senare stod jag i folkvimlet på storsjöyran och var allmänt lycklig. Sörjde lite att jag inte var på peace. 



Augusti. Drog på semester till medelhavet och levde livet. Skolan började också för den delen. 



September. Tog denna bild som senare visade sig vara en success! I övrigt taggade jag Håkans nysläppta singel och hatade matte B. 



Oktober. Hade lite höst/vinter-ångest blandat med 2 steg från paradise-mani. Första snön kom tidigt i år och jag gillade den. Till en början. 



November. Led av 17-årskris och såg äckligt mycket på skins... Och taggade Harry potter såklart. 



December. Sjöng massa jullåtar med kören, kom tvåa i YPOTY och kände mig allmänt awesome. 



Det var mitt 2010. På många sätt ett väldigt bra år. På några sätt ett mindre bra. Spenderade nog för mycket utav året med att vara förvirrad och osäker. Tyvärr. Glömde ibland bort att leva fullt ut. När jag ser tillbaka så är det alldeles för många dagar som bara passerat. Det finns för få utav de där riktigt fantastiska dagarna som man minns. Men dom finns där i alla fall, och det är jag otroligt glad för. (och till nästa år ska dom bli fler bannemej!) 


Antar att det bara återstår att säga GOTT NYTT ÅR! Och se nu till att göra 2011 till det bästa året ever! Det tänker jag satsa på i alla fall. 

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh. jag älskar årssammanfattningar, och dina bilder är så fina!

2011-01-19 @ 23:32:18
URL: http://ordentarplats.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0