06 - Min dag


Jag är väl inte den bloggaren som tycker att dagens händelser är det roligaste att skriva om men here goes:




Detta är typ det enda värda jag har gjort idag, om det ens räknas som någonting värt... mest troligt inte, men det är det enda jag har att komma med idag. Han i mitten med machoblicken, min så kallade bror, behövde hjälp med en en affisch eftersom dom ska ha utklädningsgrejs på skolan. Lite lagomt seriöst sådär... Väldigt snyggt inklippta huvuden måste jag få säga. 

I övrigt har jag och johanna utbytt ilandsproblem och klagat på allt. Sen har jag även lyssnat på spotify och viftat på fötterna i takt med musiken, legat och latat mig i sängen, försökt plugga men misslyckats totalt (gav upp någonstans vid 2), kollat på massa youtube-klipp, fotat självporträtt (egobilder) och ätit hemmagjord pizza. Och någonstans där i mitten av alla dessa sjukt intressanta aktiviteter tog jag även en dusch.

Intresseklubben antecknar, javet. Tack för idag. 


Kommentarer
Postat av: Petter

sv: Tack, en nikon d80 har jag! Fast just den du kommenterade är faktiskt tagen med en canon 5d för ovanlighetens skull ;>

2010-12-12 @ 21:04:37
URL: http://sgtsalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0