03 - 5 saker jag tycker om / inte tycker om med mig själv.



Här kommer 5 saker jag tycker om med mig själv:

1. Jag kan skratta.
2. Jag är smart. För det mesta..
3. Jag är en medveten person. Ganska down to earth. (satt och spydde lite åt my sweet 16 imorse och är sjukt glad att jag inte är sån.)
4. Jag har sjukt bra musiksmak. Så är det bara.
5. Jag är snygg och awesome i allmänhet. (I brist på en grym sista punkt.)


Och 5 saker som jag skulle kunna vara utan:

1. Jag är en mes. Big time.
2. Jag tar aldrig tag i saker.
3. Jag har ofta rätt kasst självförtroende.
4. Jag har massa onödiga komplex.
5. Jag kan vara sjukt otacksam utan att tänka på det. Och sen få dåligt samvete över det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0