Men vi har skuggorna bakom oss trots allt.


Ni anar inte hur härligt det är att va hemma. Underskatta aldrig hemmets mörka vrå! Hur som haver. Yran-highlights kommer här:


-  Shout out louds som sjöng 100 degrees när det säkert var dubbelt så varmt den kvällen.
-  Skrika ikapp med random killar och random tjej på johnossi.
-  Stå tryckt mot ett staket med en nyinköpt Lasse tröja och sjunga med i vartenda lilla vackra Winnerbäck-ord.
-  Joel almes galet mysiga konsert som fick håren att resa sig på armarna.
-  Markus Krunegård som sjöng om stjärnfall och gav publiken tårar i ögonen. Inklusive mig.
-  Sångaren i Industri Royal som slängde sig ut i en halvtom publik och landade på golvet framför mina fötter. Hardcore.
-  Killen som viftade med armarna och sjöng Hallaluja om och om igen tills [ingenting] gick upp på scen. 
-  De röda pappersfåglarna med små ord på som flög ut över en taggad Kent-publik. 
-  Soffta.nu sofforna <3 bra mot trötta ben. 
-  Teddybears galet överspexade spelning med gigantiska discobollsbjörnhuvuden och laserögon. 
-  En överlycklig johanna som kom springande med The Arks Trumpinne i handen. Som jag senare var tvungen att kånka på hela kvällen. Inte mig emot.
-  The no. 1 festivalmat off all times:  Våfflor med hjortronsylt och grädde. Dock var dom godare förra året. punkt.


P.S För övrigt så vill inte google chromes rättstavningsmekanism att jag ska skriva Winnerbäck. De tycker istället att Wienerbröd eller innerficka passar bättre. Alltså, Lars Wienerbröd heter han numera. 




Lasse Wienerbröd By
(www.rockfoto.nu)

Kommentarer
Postat av: johanna

vi gjorde storsjö 2010 <33

2010-08-10 @ 23:33:06
URL: http://vitarosetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0