Dawn seemed to follow midnight with indecent haste.

Känner ni inte ibland att ni skulle vilja leva i en annan värld eller en annan tid? Det gör jag, lite då och då. När det verkliga inte riktigt räcker till. Lite såhär skulle min värld gärna se ut:



Och inne i städerna kunde det få se ut såhär:



Och inuti husen borde det finnas väggar som dessa:



Och på alla de andra väggarna måste det såklart växa massa murgröna som klättrar längs med fasaderna:



Letar man sig ut från städerna möts man av berg, skogar och gamla, vackra slott på klippor:



Små hus inuti trädstammar finns det gott om i skogarna:



Och fina trädkojor såklart:



Ååååh är helt kär i trädkojor! <3



Och trädkojorna får mer än gärna se ut såhär inuti:



Och sängar upphängda i rep kan ju inte vara helt fel:



Alltid molnfria och stjärnklara nätter:



Och massa kärlek såklart:



(Alla bilder från weheartit. Har suttit i flera timmar för att hitta alla dessa fina bilder. Absolut värt det.) 

Tillbaks till verkligheten igen I suppose ^^


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag vill gärna vara en del av din värld :) och såklart ha en egen ;)

2011-01-18 @ 08:48:07
URL: http://finamaja.blogg.se/
Postat av: kristina

åh, jag vill också!

2011-01-19 @ 23:58:36
URL: http://melodyofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0