Somrigt inlägg.







Bilder från i onsdags. Är lite förvånad över hur bra dom blev! Det är inte ofta jag får till skärpan sådär bra kan jag ju meddela. Men det går framåt. Man lär sig mer och mer hela tiden och bilderna blir bättre och bättre och gud vad kul det är!
Den enda som fattas är ett nytt spexigt objektiv och en blixt. Men det kan jag ju i princip glömma. Jag fick inget sommarjobb av bajskommunen=inga pengar=inga prylar :(  Menmen. Sånt är livet antar jag. Jag får fortsätta drömma.
Usch, jag är så less på att ständigt vara utan pengar. Den lilla månadspeng jag får räcker inte till mycket, men jag ska åtminstone ta mig i kragen och försöka spara. Kanske nån hundring eller två i månaden. Då lär det ta ungefär 3-4 år innan jag kan köpa ett nytt objektiv räknade jag ut nu. Jag känner taggen...

Här är lite musik för somriga dagar i alla fall! :D 


Kommentarer
Postat av: Linnea

ohh snygga pics där :):)

2010-05-28 @ 23:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0