Några saker ni inte visste om mig.




Jag skriver sällan om mig själv här på bloggen har jag märkt. Eller jo, det gör jag ju hela tiden, men jag klagar nog mest på mitt liv och lägger upp halvkassa bilder och tror att jag är cool. Heh. Här kommer lite saker som dom flesta nog inte vet om mig iaf!


- Jag är nog den enda människan i världen som inte sjunger i duschen. Jag sjunger när jag lagar mat istället.

- Jag har en nördhylla i mitt rum. På den står min kameralåda, mina skivor, mina One tree Hill-boxar och mina slitna Harry Potter-böcker. Håkan dvd:n har också en värdefull plats på hyllan. Jag älskar min nördhylla <3 Den säger så mycket om mig.

- Har stora komplex över min hud. Inget jag är stolt över, men så är det.

- Jag älskar smöriga, romantiska filmer men jag hatar att jag älskar dom. Kan inte rå för det. Jag blir alldeles tårögd av romantiska filmkyssar i regnet. 

- Jag är en dålig förlorare OCH en dålig vinnare. Fråga mig inte hur det går ihop...


Sådärja. hoppas ni lärde er något värdefullt. Nu är det eran tur!! Berätta något kul om er själva så blir jag glad :D


Kommentarer
Postat av: Ronja

se där! tänkte precis skriva ett sånt inlägg :D btw så förstår jag inte vad som är fel på din hud, du är jättefin överallt sofie!

2010-06-02 @ 18:18:45
URL: http://ronjaengberg.blogg.se/
Postat av: johanna

jag gillar din nördhylla ^^

men du vet typ allt om mig...

FÖRUTOM ATT JAG ROCKADE PÅ KONSERETEN IDAG

2010-06-02 @ 21:46:08
URL: http://vitarosetter.blogg.se/
Postat av: Disa

HAHAHAHA, älskar att du är dålig vinnare OCH förlorare. vi är nog ganska lika, hatar att förlora och älskar att skryta om att jag vann. inte speciellt bra, men nu är vi iaf två om det ;)

2010-06-03 @ 12:46:04
URL: http://crackintheconcrete.blogspot.com
Postat av: Sara

Haha jag gillar ockaså romantiska filmer och jag gillar inte heller att jag gillar dom :P

2010-06-03 @ 17:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0