Bildbomb nr.1 från gårdagen kommer här:






























Som sagt. Detta är bara bildbomb nr 1. En till från kvällen kommer sen!
Igår var hursomhelst en sjukt härlig dag. Den spenderades på skolan en liten stund (bild 1-5) och sedan på kajen med glass med jordgubbsströssel och trevligt folk (bild 6-14). Jag kommer sakna underbara AR1A, min otroligt fina klass. Ni gör det roligt att gå till skolan varje dag, till och med när vi har sjukt dryga torsdagsblock eller långa jobbiga matte lektioner. Jag älskar våra megafikan och våra äventyr genom skywalken. Ni är fina helt enkelt :)

Vi måste hitta på något kul nån gång i sommar, okej? :D


Kommentarer
Postat av: kristina

ååhh.. så sommrigt! <3

kan inte du lägga upp fler bilder från valhalla? ångrade så mycket att jag inte fotade... haha ^^

2010-06-11 @ 14:08:10
URL: http://melodyofyou.blogg.se/
Postat av: Hanna

ahh så himla härliga bilder sofie:D frågan är bara vaaad jag håller på med på bilden då vi kommer gåendes? heh

2010-06-12 @ 10:39:11
URL: http://fabriksmolnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0