And now you want me to read your mind.




I min ensamhet dom senaste dagarna hade jag fotografering med ingen annan än mej själv! Det blev väl som det blev.


Som Johanna påminde mig om igår så är det precis en månad kvar till Storsjöyran!! Det har känts så långt borta men nu slår det mig att det verkligen närmar sig. Så alltså om en månad och några timmar står jag i publiken på Johnossi eller Markus krunegård eller Kent och om en månad och en dag och några timmar står Lasse på scen och jag längtar så himla mycket!! För att inte glömma Joel alme och shout out louds och alla andra. Jag är sjukt taggad :D
Klicka här om ni vill ha ett smakprov på hur awesome det kommer att bli!
Och när vi ändå pratar festivaler så: ett litet R.I.P till hultsfredfestivalen. Sadface på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0