What clowns we are.

Ni får ursäkta röran! Är fullt medveten om att det sett lite knasigt ut på senaste tiden, men nu har det löst sig tror jag :) Ville kunna ha bilder med bredden 600 istället för 500 som jag haft innan och då blev det lite kaos när jag var tvungen att anpassa hela bloggdesignen till bildbredden. aja... ni hajar.
.
Imorrn är det matteprov som gäller och jag har faktiskt varit duktig och pluggat matte med Johanna :) När vi inte pluggar kan det tex. se ut så här xD
.
Ansiktsmasker är bäst! Och nej, inte ens jag pallar lägga ut seriösa inlägg och bilder hela tiden. (ser hon inte lite ut som grinchen, på tal om ingenting?)

Kommentarer
Postat av: jossecool

ÅH, DET ÄR HON!!!!!!

2010-03-06 @ 19:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0