Men du. Jag ger dig min morgon. Jag ger dig min dag.


Detta möttes jag av i morse. Strålande solsken genom persiennerna. Kunde inte låta bli att ta fram kameran, även om det gjorde så att jag var tvungen att stressa till bussen. Totally worth it.
I alla fall. Då tänkte jag: Det här kommer att bli en bra dag. Och det blev det! En skön sovmorgon och en enda lektion. Ett långfika med te och morotskaka på Station med Johanna, Fia och Maja :) roliga brudar det där, kan jag lova! Och som om det inte var nog med det så köpte jag ett par skor! De var 50% rea på dem så då tänkte jag: WHY NOT? (lägger väl in en liten bild eller nåt någon dag framöver!)
.
Kom nyss hem från johanna i alla fall :) mys.
Nu tänkte jag sova. Ska upp tiiiidigt imorrn...
.
KRAM!

Kommentarer
Postat av: johanna

ja tack för igår finaste :)

gillar förövrigt att jag, maja och fia framstår som dem bästa människorna ever :D

2010-02-02 @ 17:39:13
URL: http://vitarosetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0