If you never notised, I would sit and wait for you, again.

.
Godmorgon! Just nu sitter jag och skriver på nån himla reflektion. Inte så kul. Nåt som däremot är lite roligare är att jag inte börjar förrän 12.40 ;) suck on that!
En annan kul grej är att jag har köpt nya skor! Tvekade lite på att köpa ett par med höga klackar, jag som knappt kan gå i klackar, men å andra sidan är dom ju så sinnessjukt snygga!
.
Sen har jag ju valt kurser till 2:an nu! känns bra att ha fått det gjort. Det blev i alla fall Foto och webbdesign-paketet (som jag taggar till tusen!) och psykologi A & B som individuella, hoppas det blir bra :)
.
Nu måste jag fortsätta skriva! ADJÖ

Kommentarer
Postat av: Ronja

jag valde samma, high five :D

2010-02-04 @ 10:25:06
URL: http://ronjaengberg.blogg.se/
Postat av: Disa

yay, vi kommer ha psykologi tillsammans :D

2010-02-04 @ 11:27:37
Postat av: linnea

Tummen upp!

2010-02-05 @ 20:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0